Binden en boeien. Een interessant thema, helemaal gezien de interessante tijd waarin we momenteel leven. Want hoe blijf je betrokken bij je medewerkers, leveranciers, klanten en andere relaties. En hoe blijf je hen binden en boeien?
In een reeks inspirerende podcasts voor de Zwolse theaters mocht Marlies van Wijhe (CEO) de spits afbijten. In gesprek met Rick Nieman vertelt onder andere ze over het bestaande misverstand dat familiebedrijven conservatief zijn. Integendeel, ze zijn juist heel innovatief en vooruitstrevend. Zo bestaat Koninklijke van Wijhe Verf al sinds 1916, en tóch heeft het hele ambitieuze en innovatieve doelstellingen. Eén van deze doelstellingen is om in 2025 klimaatneutraal te zijn. Dat red je niet alleen. Daarvoor is het belangrijk om verandering binnen de keten te realiseren en hierover met elkaar in gesprek te gaan. Marlies vertelt hoe ze, door de verbinding te zoeken met partners en leveranciers, de continuïteit wil waarborgen en daardoor blijft binden en boeien. “Be good and tell about it!”
Beluister de serie podcasts van de Zwolse theaters met inspirerende verhalen en kom meer te weten over het thema binden en boeien!Over Koninklijke Van Wijhe Verf
Over Koninklijke van Wijhe Verf
Als fabrikant van duurzame coatingoplossingen met ruim 105 jaar historie, geeft Koninklijke Van Wijhe Verf betekenis aan het begrip duurzaam ondernemen. Als koploper in duurzaamheid gaan wij zorgvuldig om met alles wat waardevol is. Onze duurzaamheidsstrategie bestaat uit 8 pijlers, waaronder het verlagen van onze CO2-footprint. Dit doen we door oplossingen te implementeren die daadwerkelijk bijdragen aan een betere balans tussen mens, milieu en winstgevendheid. De ambitie van Van Wijhe Verf is om in 2025 klimaatneutraal te zijn.